نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

واکنش امیرحسین زارع به حرکت بی اخلاقی کشتی‌گیر گرجستانی + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۴۷۰۰
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
  • ۱
واکنش امیرحسین زارع به حرکت بی اخلاقی کشتی‌گیر گرجستانی + فیلم
امیرحسین زارع به قهرمانی در مسابقات جهانی و حرکت زشت کشتی‌گیر گرجستانی واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیرحسین زارع پس از عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمان جهان گفت: به لطف خدا و اهل بیت و دعای مردم و کمک کادرفنی توانستم طلا بگیرم. حق ما کسب ۳ مدال طلا بود، اما متاسفانه به حق واقعی خودمان نرسیدیم. امیدوارم فردا و پس فردا دلاورمردان کشتی آزاد ایران بتوانند جبران کنند تا بیشتر دل مردم شاد شود.

کشتی‌گیر کشورمان در واکنش به بی‌ادبی حریف گرجستانی در مسابقه پایانی گفت: ورزش کشتی، ورزش کشتی گیران کشور‌های دیگر نیست. این ورزش، ورزش ملی و مذهبی ماست و بیشتر از اینکه قهرمانی مهم باشد، آن بُعد پهلوانی و درس معرفت در این ورزش مهم است. من سعی کردم در چارچوب کارم و کشتی تمرکز کنم. من سعی کردم آنالیزی که با مربیان انجام داده بودم را انجام دهم و تحت تاثیر کار‌هایی که انجام داد، قرار نگرفتم. لازم به ذکر است که بگویم، این حریف از رفقای خوب من است و کشتی‌گیر با اخلاقی است.

وی ادامه داد:، چون کشتی فینال فشار زیادی روی او بود، یک لحظه یک کاری انجام داد که بعد از آن نیز از من عذرخواهی کرد. ۶ دقیقه وسط کشتی رقابت است، ولی بیرون رفاقت و دوستی و پهلوانی است که من سعی دارم آن را رعایت کنم.

زارع در خصوص صحنه جنجالی کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور نیز گفت: من آن لحظه که او داشت کشتی می‌گرفت، مشغول گرم کردن بودم و نتوانستم کشتی او را به دقت ببینم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
0
0
احسنت ورزش ملی مذهبی اول ایران کشتی ابتدا پهلوانی می خواهد ای کاش داورهای خارجی از این پهلوان ایرانی بیاموزند داور کشتی هم اول باید پهلوان باشد و با ورزش های دیگه فرق می کنه فوتبال که نیست که با بازبینی هم ناجوانمردانه تصمیم بگیرند... همه می دانند حسن یزدانی مدال هاش از تختی هم بیشتره اما چون ورزش کشتی ملی مذهبی اول ما اول پهلوانی را می بینه هر دو پهلوانند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->